GDPR

Správce osobních údajů Obchodní společnost Rent-FLAT s.r.o. se sídlem Zderadova 2, 602 00 Brno, IČ:06381952 , (dále jen „Renat-FLAT s.r.o.“) jako správce zpracovává Vaše osobní údaje. Jaké osobní údaje zpracováváme Osobní údaje, které nám poskytnete - zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete. Pokud si u nás objednáte zboží či služby, potřebujeme od vás údaje, které jsou v objednávkovém procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, doručovací adresu). Pokud bychom tyto údaje neměli, nemohli bychom vám zboží správně doručit. Dále pro účely prodeje zboží či služeb potřebujeme vaši e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme potvrzení objednávky, které zároveň slouží jako potvrzení uzavřené kupní smlouvy. Při objednání zboží či služeb můžete vyplnit i nepovinné údaje. Ty nám pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu splnění uzavřené smlouvy. Např. při vyplnění vašeho telefonního čísla vám můžeme zaslat informaci o doručení zboží apod. Nepovinné údaje nám poskytujete dobrovolně. Poté, co vám bude zboží doručeno, vám může být doručena e-mailová zpráva s žádostí o ohodnocení zakoupeného zboží. Pokud se obrátíte na naši zákaznickou linku či nám napíšete zprávu, budeme vaše osobní údaje uvedené v této komunikaci také zpracovávat. Vyplněním nepovinných údajů ve svém uživatelském profilu nám sdělíte i vaše jiné osobní údaje, jako jsou např. často používané doručovací adresy. Při platbě platební kartou budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány, který vlastní přímo banka a to ČSOB. Údaje o vaší platební kartě tedy nejsou zasílány naší společnosti, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo bance a zároveň poskytovateli naší platební brány tedy ČSOB. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat. Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás V rámci společných marketingových kampaních můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je můžeme kombinovat. V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musí vás o tom rovněž předem informovat. Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů. Osobní údaje, které zpracováváme automaticky Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno. Informace o vašem chování na webu jsou však z důvodu vašeho maximálního soukromí anonymizované, a proto je ani sami nedokážeme přiřadit konkrétnímu uživateli, tj. konkrétní osobě. Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.) Cookies Automaticky zpracováváme i cookies podle Vaší volby pomocí vyskakovacího okna. Máte možnost odmítnou jiné, než nutné cookies. Pokud přijmete všechny cookies, bude se jednat o cookies pro Google statistiky a Google reklamní nástroje. Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů: • Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracováváme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit. • Péče o zákazníky: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dopravci zboží). • Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, se vám zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete své tel. číslo, můžeme vás snadno informovat o tom, kdy vám bude objednávka doručena). Vámi zadané údaje přitom můžete kdykoliv změnit, a to s výjimkou e-mailové adresy, která slouží pro přístup k vašemu uživatelskému účtu. Marketingová činnost: E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit v nastaevení účtu Zlepšování našich služeb: pomocí historie vašich objednávek a chování na webu dokážeme nabídnout relevantnější nabídky dalšího zboží, např. příslušenství k zakoupeným produktům. Zákaznická hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby, můžete být požádáni o jejich ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy. Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků (např. v případě, že vůči nám budete mít neuhrazenou pohledávku nebo v případě prokázání doručení objednaného zboží). Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů. Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech Plnění a uzavření smlouvy Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytly zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme především údaje fakturační a doručovací. Oprávněné zájmy Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies. Ze stejného právního důvodu vám jako našim zákazníkům můžeme zasílat e-mailové a SMS zprávy. Souhlas Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mail marketing) a telemarketing zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas neudělíte a jste naším zákazníkem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat (popř. vám v rámci telemarketingu zavolat) i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte profil a nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu či emailu. Pokud nám udělíte svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete jej kdykoliv odvolat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře / emailu / telefonu. Státní orgány: v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje předány třetímu subjektu (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit. I tak můžete vznést námitku prostřednictvím našeho kontaktního formuláře Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme? V prvé řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi. V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu. V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 7 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním. Tento nesouhlas můžete snadno vyjádřit tím, že si upravíte nastavení profilu nebo využijete email či telefon a kontaktujete nás s požadavkem. Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let). Údaje získané prostřednictvím uživatelského účtu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl uživatelský účet zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh. Cookies: cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics. Zabezpečení osobních údajů Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu. Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované. Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována. Osobní údaje osob mladší 16-let Náš internetový obchod není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může náš internetový obchod používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník). Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“). Úprava a doplnění Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho uživatelského účtu Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod. Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho emailu nebo telefonu, případně kontaktního formuláře Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystavené faktuře. Přístup Můžete nás požádat, abychom vám zaslali přehled vašich osobních údajů. Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů: • Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů • Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů • Kdo, kromě nás, jsou příjemci vašich osobních údajů • Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy • Zdali máte právo požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování • Informace o zdroji osobních údajů, pokud jsme je nezískali od vás Výmaz Dále můžete žádat, abychom údaje o vás vymazali (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budeme potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud za vámi evidujeme neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení). Upozorňujeme, že informace o vaší platební kartě nejsou při platbě bez uložení platební karty ukládány u naší společnosti, ale u poskytovatele platební brány. Proto tato data nelze z naší strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu provedli. S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech: 1. Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány 2. Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování 3. Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad naším zájmem na zprac. těchto os. údajů 4. Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně 5. Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis 6. Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let Jak právo na výmaz uplatnit? Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu/telefonu nebo kontaktního formuláře. Vznesení námitky Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu (viz kapitola těchto podmínek nazvaná „Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech“). Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést pomocí kontaktního formuláře, emailu nebo telefonu. Omezení zpracování Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů. V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů). Ustanovaní o ochraně osobních údajů včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 25.06.2024


Terms and conditions

Obchodní podmínky Všeobecné obchodní podmínky Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) pro kadeřnické služby Úvodní ustanovení 1.1. Tyto VOP se vztahují na poskytování Poradenských služeb v oblasti výživy a diagnostiky (dále jen „Služby“) společnosti Rent-flat s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“), která má sídlo na adrese Rent-flat s.r.o., Zderadova 2, Brno 60200, IČ: 06381952 a provozovnu na adrese AM Cosmetic salon s.r.o., Dominikánské náměstí 656/2,602 00 Brno 1.2. Klient, který využívá Služby Poskytovatele, musí před poskytnutím Služeb vyjádřit svůj souhlas s těmito VOP. 1.3. Tyto VOP představují základní smluvní dokumentaci a vymezují práva a povinnosti Klienta a Poskytovatele při poskytování Služeb. Objednávka Služeb 2.1. Klient může objednat Služby osobně na místě poskytování Služeb, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím internetu. 2.2. Objednávka Služeb se považuje za uzavřenou, pokud Poskytovatel potvrdí objednávku Klientovi. 2.3. Pokud Klient chce zrušit objednávku Služeb, musí to provést nejméně 12 hodin před dohodnutým termínem poskytnutí Služeb. Poskytování Služeb 3.1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Služby v souladu s dohodnutými podmínkami a v kvalitě, která odpovídá obvyklým standardům pro takové Služby. 3.2. Klient se zavazuje, že poskytne všechny nezbytné informace o svých představách, požadavcích a zdravotním stavu, které jsou potřebné k poskytnutí Služeb v požadované kvalitě. 3.3. Klient se zavazuje přijít na dohodnutý termín a místo poskytnutí Služeb včas a připraven k poskytnutí Služeb. 3.4. Pokud Klient přijde zpoždění nebo nepřijde-li vůbec, má Poskytovatel právo zrušit objednávku nebo účtovat Klientovi poplatek za nevyužité Služby. Platební podmínky 4.1 Ceny za služby jsou uvedeny v ceníku na webové stránce Poskytovatele a jsou platné v době objednání. 4.2 Každá služba může podléhat rezervační platbě. Pokud se poskytovatel rozhodne při službách vyžadovat rezervační poplatek, objednateli po jeho zaplacení zaniká nárok na vrácení tohoto poplatku v případě, že se nedostaví na sebou určený termín ke službě, kterou si objednal, případně nezruší rezervaci nejméně 12 hodin před jejím zahájením. Rezervační poplatek bude odečten z celkového poplatku služby při platbě za službu. OBECNÁ USTANOVENÍ Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro poskytování služeb prodávajícího, kterým je Rent-flat s.r.o. uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího. 1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“). 1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. 1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který vytváří objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. 1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách: www.andreamedkova.salon OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 2.1. Označení produktu (zboží nebo služby), popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH nebo bez DPH, je uvedeno na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní. 2.2 Prodejní formuláře obsahují vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání nejsou účtovány. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám. 2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (ne až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou. 2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. 2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. 2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. 2.7. Prodávající je povinen poskytnout nebo dodat produkt/zboží/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován. 2.8. Vlastnické nebo užívací právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY 3.1. Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH nebo bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena také na prodejním formuláři. 3.2. U vybraných produktů prodávajícího (fyzické zboží jako výrobky...) je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s jeho balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována. 3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb realizovaných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. MĚNA 3.4. Prodávající přijímá platby v měně CZK a v některých případech EUR. Pokud je možné přijmout platbu v různých měnách, pak měnu, ve které bude platba provedena, si vybírá zákazník v prodejním formuláři. Po změně volby státu v prodejním formuláři se zobrazí cena ve vybrané měně přímo na prodejním formuláři. ZPŮSOB ÚHRADY 3.5. Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři. Pro vybrané produkty je nabízena možnost úhrady v hotovosti při odběru v místě sídla dodavatele nebo během akce a platí pouze pokud je tato možnost uvedena na prodejním formuláři. 3.6. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Využít můžete z těchto možností plateb: – online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro – bankovním převodem na základě faktury Platba je jednorázová. 3.7. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění. 3.8. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt / zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. 3.9. V případě prodlení s úhradou jakékoli částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se zákazník zavazuje zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny výrobku / zboží / služby. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 4.1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího. 4.2. Stížnosti a připomínky Spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající, stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese info@andreamedkova.salon. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet i na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů. 4.3. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení sporů ve smyslu ákon č.j. Zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Jakékoliv podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce, Zahájením mimosoudního řešení spotřebitelského sporu není dotčeno právo stran sporu domáhat se ochrany svých práv a oprávněných zájmů soudní cestou. 4.4. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou, ve kterých spotřebitel nevyužije svého práva budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky. 4.5. Pokud vztah související s použitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 4.6. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními VOP. 4.7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná. V Brně 26.5.2024