Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /data/web/virtuals/342717/virtual/www/subdom/tst7/private/app/models/install.php on line 2
TERMS AND CONDITIONS AND GDPR

GDPR

podminkyOchrana osobních údajů Řádné zpracování Vašich osobních údajů je pro naši společnost velmi důležité a jejich ochrana je pro nás naprostou samozřejmostí, proto bychom Vám rádi poskytli podrobné informace především o tom, proč zpracováváme Vaše osobní údaje, jaké důvody k tomu máme, jaká práva máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů, ale i další informace, které by Vás mohly zajímat. Vaše osobní údaje neposkytujeme mimo společnost AM Hair Salon s.r.o.. kromě případů, pokud si přejete předat Vaše osobní údaje jinému provozovateli, kdy k tomu máme Váš souhlas, a v případě, že nám to ukládá právní předpis nebo nás k tomu opravňuje nebo jde-li o náš oprávněný zájem. Prosím, přečtěte si níže uvedené informace o zpracovávání osobních údajů, které jsme koncipovali tak, aby byl pro Vás tento dokument co nejvíce přehledný a praktický. Pokud by Vám po přečtení tohoto dokumentu bylo cokoli nejasné nebo byste si nebyli něčím jisti, rádi Vám kterýkoli pojem nebo část tohoto dokumentu vysvětlíme. V těchto případech se na nás můžete obrátit písemně na e-mailové adrese info@andreamedkova.salon nebo na adrese AM Hair Salon s.r.o., Bašty 413/2, Brno 60200. 1. Kdo je provozovatelem Vašich osobních údajů? Provozovatelem osobních údajů je vždy ta společnost, které byly osobní údaje poskytnuty a která určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů. Provozovatelem osobních údajů je společnost AM Hair Salon s.r.o., Bašty 413/2, Brno 602 00, IČO: 08727899, (dále jen „AMS“). Svá práva můžete uplatnit písemně poštou nebo e-mailem. Svá práva můžete uplatnit na těchto kontaktech: Kontakt: AM Hair Salon s.r.o. Adresa: Bašty 413/2, Brno 602 00 E-mail: info@andreamedkova.salon 2. Co je to zpracování osobních údajů a jaké pojmy jsou se zpracováním spojeny? Úvodem bychom Vás rádi seznámili se základními pojmy, které jsou uvedeny v tomto dokumentu a které Vám pomohou lépe tomuto dokumentu porozumět. Osobní údaj – jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, například jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, telefonní číslo, emailová adresa, IP adresa a pod. Dotčená osoba – fyzická osoba, ke které se osobní údaje vztahují. Zpracování osobních údajů – činnost, kterou provozovatel nebo zprostředkovatel vykonává s osobními údaji. Provozovatel – fyzická osoba nebo právnická osoba, která určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů; zpracováním může provozovatel pověřit zprostředkovatele. Zprostředkovatel – fyzická osoba nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, který zpracovává osobní údaje pro provozovatele jeho jménem. Účel – důvod, proč provozovatel zpracovává osobní údaje. Zvláštní kategorie osobních údajů – citlivý osobní údaj, který má specifický charakter, jako například. údaje o zdravotním stavu nebo biometrický údaj umožňující identifikaci osoby. Způsobilý zájem – zájem provozovatele nebo i jiného subjektu, ze kterého vyplývá potřeba zpracování osobních údajů, převažuje-li nad zájmy dotčené osoby, například když je dotčená osoba zákazníkem provozovatele. Profilování – jakékoli automatické zpracování osobních údajů, které je používáno s cílem vyhodnotit konkrétní osobní podmínky, například chování na internetu a při on-line nákupu. Cookies – malé datové soubory, které se ukládají do speciální schránky prohlížeče v počítači uživatele a jsou nezbytné pro některé funkce webových stránek jako je například přihlašování a často se využívají také pro sledování chování uživatelů na webu, jejich využívání lze zakázat ve většině internetových prohlížečů. Příjemce – fyzická osoba, právnická osoba, orgán veřejné moci nebo jiný subjekt, kterému jsou osobní údaje poskytovány. Služba – jakákoli ze služeb, které Vám nabízíme. 3. Jaké osobní údaje zpracováváme? Zpracováváme pouze takové osobní údaje, abychom Vám mohli poskytovat naše služby a zákaznickou podporu, abychom dodrželi naše zákonné povinnosti, a také abychom chránili naše oprávněné zájmy. Shromažďujeme osobní údaje o našich zákaznících, včetně potenciálních zákazníků, kteří u nás učinili objednávku služby. Zpracováváme zejména tyto kategorie osobních údajů: Základní identifikační údaje Základní identifikační údaje potřebujeme pro účely objednání služby a smlouvy, kterou s námi uzavíráte. Jedná se o jméno a příjmení. Kontaktní údaje Mezi kontaktní údaje patří e-mail a telefonní číslo. Informace o využívání našich služeb Mezi tyto informace patří informace o službách, které jste u nás zakoupili nebo objednali, přičemž na základě těchto informací Vám můžeme doporučit jiné vhodné služby. Informace o interakci s Vámi Informace o interakci s Vámi si písemně zaznamenáváme tak, abychom Vám mohli poskytovat adekvátní zákaznickou podporu. Transakční údaje Jedná se pouze o informace o platbách za naše služby. 4. Pro jaké účely zpracováváme osobní údaje? Osobní údaje zpracováváme: - bez potřeby Vašeho souhlasu, - s Vaším souhlasem. Zpracování bez potřeby Vašeho souhlasu: Zpracování na základě objednávky a smlouvy Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely objednávky a smlouvy mezi Vámi, jako naším objednatelem a potenciálním klientem, a námi, jako dodavatelem, při využívání našich služeb. V takovém případě jsou zpracovávány osobní údaje pouze v rozsahu, který je nezbytný pro objednání služby a uzavření a plnění příslušné smlouvy. Jde zejména o plnění předmětu smlouvy, zákaznickou podporu, správu smlouvy a evidenci účastníků. Pro tento účel je poskytování Vašich osobních údajů zcela dobrovolné, ale je nezbytné pro objednání služby a uzavření smlouvy a její následnou správu. Bez těchto údajů bychom nebyli schopni smlouvu s Vámi uzavřít a plnit z ní vyplývající povinnosti a práva. Zpracování na základě oprávněných zájmů Oprávněným zájmem společnosti AMS je: - informovat Vás o novinkách týkajících se správy Vaší smlouvy a nabízet Vám služby společnosti AMS, - obhajoba právních nároků. Používání cookies Cookies používáme jen s Vaším souhlasem. Zabránit používání cookies stačí, když si před návštěvou webové stránky ve svém prohlížeči spustíte funkci Soukromé prohlížení. V takovém případě je však možné, že se vám některé části web stránky nebudou zobrazovat správně, její prohlížení bude pro vás složitější a nebude se vám zobrazovat obsah odpovídající právě vašim potřebám. 5. Jakou dobu máme uloženy Vaše osobní údaje? Vaše osobní údaje uchováváme po dobu trvání Vaší objednávky nebo smlouvy, abychom Vám mohli poskytovat naše služby. Po ukončení smluvního vztahu a vypořádání všech závazků plynoucích, zda souvisejících s objednávkou nebo se smlouvou, uchováváme Vaše osobní údaje nezbytně potřebný čas, a to po dobu až 10 let, která je vyžadována příslušnými právními předpisy. Doba uchovávání osobních údajů vyplývá zejména ze zákona o účetnictví a zákona č.j. Občanského zákoníku. 6. Odkud osobní údaje získáváme? Osobní údaje získáváme: - přímo od Vás při objednání se na službu telefonicky nebo emailem, - přímo od Vás při uzavření a v průběhu trvání smlouvy a při plnění smlouvy, - od jiných osob, kterým jste k tomu dali souhlas. 7. Používáme automatizované zpracování Vašich osobních údajů? Rádi bychom Vás informovali, že v rámci poskytování našich služeb nepoužíváme tzv. profilování, neboli automatizované zpracování. 8. Jaká práva máte v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů? Řádné zpracování Vašich osobních údajů je pro nás důležité a jejich ochrana je naprostou samozřejmostí. Při zpracování osobních údajů můžete uplatnit tato práva: Informace o zpracování Vašich osobních údajů Obsahem informace jsou zejména totožnost a kontaktní údaje provozovatele, účely zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, příjemce nebo kategorie příjemců osobních údajů, informace o přenosu osobních údajů do třetích zemí, doba uchovávání osobních údajů, oprávnění provozovatelé, výpočet Vašich práv, možnost obrátit se na Úřad na ochranu osobních údajů, zdroj zpracovávaných osobních údajů, informace, zda a jak dochází k automatizovanému rozhodování a profilování. Právo na přístup k osobním údajům Máte právo na potvrzení, zda osobní údaje jsou nebo nejsou zpracovávány a pokud ano, máte právo na přístup k informacím o účelech zpracování, kategoriích dotčených osobních údajů, příjemcích nebo kategoriích příjemců, dobu uchovávání osobních údajů, informace o Vašich právech, o právu podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, informace o Vašich právech, o právu podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, informace o zdroji osobních údajů, informace o tom, zda dochází k automatizovanému rozhodování a profilování, informace a záruky v případě přenosu osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizace. Máte právo na poskytnutí kopií zpracovávaných osobních údajů. Právo na opravu Zpracováváme Vaše neaktuální či nepřesné osobní údaje? Změnil jste například email? Informujte nás prosím a my osobní údaje opravíme. Právo na výmaz (právo být zapomenut) V některých zákonech stanovených případech jsme povinni Vaše osobní údaje na Váš pokyn vymazat. Každá taková žádost však podléhá individuálnímu vyhodnocení, zda jsou splněny podmínky, protože například AMS může mít povinnost, zda oprávněný zájem, převažuje-li nad Vašimi zájmy, si osobní údaje ponechat. Právo na omezení zpracování Přejete-li si, abychom Vaše osobní údaje zpracovávali výhradně pro nejnutnější zákonné důvody nebo osobní údaje zablokovali. Právo na přenosnost údajů Přejete-li si, abychom poskytli Vaše osobní údaje jinému provozovateli, jiné společnosti, předáváme Vaše osobní údaje v odpovídajícím formátu, pokud nám v tom nebudou bránit žádné zákonné ani jiné významné překážky, Vámi určenému subjektu. Právo namítat automatizované individuální rozhodování Pokud byste zjistili nebo se jen domníváte, že zpracování osobních údajů provádíme v rozporu s ochranou Vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s právními předpisy, obraťte se prosím na nás a požádejte nás o vysvětlení, zda odstranění vzniklého nevyhovujícího stavu. Námítku můžete dále vznést i přímo proti automatizovanému rozhodování. Právo podat podnět nebo stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů Můžete se kdykoli obrátit s Vaším podnětem či stížností ve věci zpracování osobních údajů na dozorčí orgán, a to na Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky. 9. Kde můžete práva uplatnit a je jejich uplatnění zpoplatněno? Jednotlivá práva můžete uplatnit u AMS, a to emailem na adresu info@andreamedkova.salon nebo písemně na korespondenční adresu Bašty 413/2, Brno 602 00. Veškerá oznámení a vyjádření k Vámi uplatněným právům poskytujeme bezplatně. Pokud by však byla žádost zjevně neopodstatněná nebo nepřiměřená, zejména proto, že by se opakovala, jsme oprávněni si účtovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací. V případě opakovaného uplatnění žádosti o poskytnutí kopií zpracovávaných osobních údajů si vyhrazujeme právo z tohoto důvodu účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady. Za jak dlouho můžete očekávat odpověď od AMS? Vyjádření a případně informace o přijatých opatřeních Vám poskytneme co nejdříve, nejpozději však do jednoho měsíce. Lhůtu jsme opraveni v případě potřeby a vzhledem ke složitosti a počtu žádostí prodloužit o dva měsíce. O prodloužení lhůty včetně uvedení důvodu Vás budeme informovat. 10. Kdo může mít přístup k Vašim údajům? K osobním údajům má přístup provozovatel, jeho zaměstnanci a mohou mít také i smluvní zprostředkovatelé, a to především společnost na vedení účetnictví a poskytovatelé IT služeb. 11. Přehled vybraných právních předpisů upravujících problematiku osobních údajů Evropský rámec: - Listina základních práv EVROPSKÉ UNIE - Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob ao volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR) Národní legislativa: - Ústava České republiky - zákon o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů 12. Kde nás můžete kontaktovat? Máte-li k této informační povinnosti jakékoli dotazy nebo připomínky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, a to emailem na adresu info@andreamedkova.salon, nebo písemně na korespondenční adresu Bašty 413/2, Brno 602 00. dne 15.4.2024


Terms and conditions

Všeobecné obchodní podmínky Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) pro kadeřnické služby Úvodní ustanovení 1.1. Tyto VOP se vztahují na poskytování kadeřnických služeb (dále jen „Služby“) společnosti AM Hair Salon s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“), která má sídlo na adrese AM Hair Salon s.r.o., Bašty 413/2, Brno 60200, IČ: 08727899 a provozovnu na adrese AM Hair Salon s.r.o., Dominikánské náměstí 656/2,602 00 Brno 1.2. Klient, který využívá Služby Poskytovatele, musí před poskytnutím Služeb vyjádřit svůj souhlas s těmito VOP. 1.3. Tyto VOP představují základní smluvní dokumentaci a vymezují práva a povinnosti Klienta a Poskytovatele při poskytování Služeb. Objednávka Služeb 2.1. Klient může objednat Služby osobně na místě poskytování Služeb, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím internetu. 2.2. Objednávka Služeb se považuje za uzavřenou, pokud Poskytovatel potvrdí objednávku Klientovi. 2.3. Pokud Klient chce zrušit objednávku Služeb, musí to provést nejméně 12 hodin před dohodnutým termínem poskytnutí Služeb. Poskytování Služeb 3.1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Služby v souladu s dohodnutými podmínkami a v kvalitě, která odpovídá obvyklým standardům pro takové Služby. 3.2. Klient se zavazuje, že poskytne všechny nezbytné informace o svých představách, požadavcích a zdravotním stavu, které jsou potřebné k poskytnutí Služeb v požadované kvalitě. 3.3. Klient se zavazuje přijít na dohodnutý termín a místo poskytnutí Služeb včas a připraven k poskytnutí Služeb. 3.4. Pokud Klient přijde zpoždění nebo nepřijde-li vůbec, má Poskytovatel právo zrušit objednávku nebo účtovat Klientovi poplatek za nevyužité Služby. Platební podmínky 4.1 Ceny za kadeřnické služby jsou uvedeny v ceníku na webové stránce Poskytovatele a jsou platné v době objednání. 4.2 Každá služba může podléhat rezervační platbě. Pokud se poskytovatel rozhodne při službách vyžadovat rezervační poplatek, objednateli po jeho zaplacení zaniká nárok na vrácení tohoto poplatku v případě, že se nedostaví na sebou určený termín ke službě, kterou si objednal, případně nezruší rezervaci nejméně 12 hodin před jejím zahájením. Rezervační poplatek bude odečten z celkového poplatku služby při platbě za službu. OBECNÁ USTANOVENÍ Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro poskytování služeb prodávajícího, kterým je AM Hair Salon s.r.o. uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího. 1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“). 1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. 1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který vytváří objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. 1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách: www.andreamedkova.salon OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 2.1. Označení produktu (zboží nebo služby), popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH nebo bez DPH, je uvedeno na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní. 2.2 Prodejní formuláře obsahují vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání nejsou účtovány. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám. 2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (ne až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou. 2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. 2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. 2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. 2.7. Prodávající je povinen poskytnout nebo dodat produkt/zboží/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován. 2.8. Vlastnické nebo užívací právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY 3.1. Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH nebo bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena také na prodejním formuláři. 3.2. U vybraných produktů prodávajícího (fyzické zboží jako výrobky...) je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s jeho balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována. 3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb realizovaných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. MĚNA 3.4. Prodávající přijímá platby v měně CZK a v některých případech EUR. Pokud je možné přijmout platbu v různých měnách, pak měnu, ve které bude platba provedena, si vybírá zákazník v prodejním formuláři. Po změně volby státu v prodejním formuláři se zobrazí cena ve vybrané měně přímo na prodejním formuláři. ZPŮSOB ÚHRADY 3.5. Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři. Pro vybrané produkty je nabízena možnost úhrady v hotovosti při odběru v místě sídla dodavatele nebo během akce a platí pouze pokud je tato možnost uvedena na prodejním formuláři. 3.6. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Využít můžete z těchto možností plateb: – online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro – bankovním převodem na základě faktury Platba je jednorázová. 3.7. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění. 3.8. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt / zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. 3.9. V případě prodlení s úhradou jakékoli částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se zákazník zavazuje zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny výrobku / zboží / služby. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 5.1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího. 5.2. Stížnosti a připomínky Spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající, stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese info@andreamedkova.salon. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet i na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů. 5.3. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení sporů ve smyslu ákon č.j. Zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Jakékoliv podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce, Zahájením mimosoudního řešení spotřebitelského sporu není dotčeno právo stran sporu domáhat se ochrany svých práv a oprávněných zájmů soudní cestou. 5.4. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou, ve kterých spotřebitel nevyužije svého práva budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky. 5.5. Pokud vztah související s použitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 5.6. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními VOP. 5.7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná. V Brně 15.4.2024